SUMOMOTO - MOTOCYKLE TRIAL

MOTOCYKL BETA EVO 300 2T 2018

MOTOCYKL BETA EVO 300 2T 2018
MOTOCYKL BETA EVO 300 2T 2018

MOTOCYKL BETA EVO 300 2T 2018

Motocykl Trial Beta Evo charakteryzuje się wyjątkowo starannym wykonaniem i nietuzinkową urodą fajnej Wloszki.

Motocykl o wybitnie mocnej ramie wytrzyma wszystko, niezaleznie, czy ktoś sie uczy i burzy przeszkody, czy ma wyjątkowo wyrafinowana technikę.

Doskonały zarówno na wyprawy do lasu, jak i na najcięższe zawody!

Występuje w wielu wersjach silnikowych także 4T i oczywiście Factory!

 

Motocykl dostepny!

CHASSIS
Frame
Single wave aluminium beam
Wheel base
1305 mm
Max length
1990 mm
Max width
850 mm
Max height
1115 mm
Seat height
660 mm
Ground clearance
310 mm
Footrest height
348 mm
Fuel tank capacity
2,8 l.
Reserve
0,5 l.
Cooling system capacity
600 cc
Front suspension
Hydraulic fork with ø38 mm shaft
Rear suspension
Hydraulic monoshock
Shock absorber stroke
62 mm
Front wheel travel
165 mm
Rear wheel travel
180 mm
Front brake
disc ø185 mm with 4 piston caliper
Rear brake
disc ø160 mm with 2 piston caliper
Front rim
21 x 1,6 – 32 holes
Rear rim
18 x 2,15 – 32 holes
Front tyre
2,75 – 21
Rear tyre
4.00 R 18
ENGINE
BETA
Type
Single-cylinder, 2-stroke, liquid cooled, lamellar induction in the crankcase
Bore
79,0 mm
Stroke
60,5 mm
Displacement
296,5cc
Compression ratio
10,04:1
Ignition
Electronic Hidria 12V – 110W
Spark plug
NGK GR7CI8
Lubrication
mix with fuel 1,5 % (synthetic oil)
Feeding
with carburettor
Carburettor
Keihin PWK ø 28mm
Spark advance
Variable
Clutch
Wet multi-disc clutch with cush-drive rubber
Primary trasmission
Z. 22/69
Transmission
6 speed
Secondary trasmission
chain

MOTOCYKL BETA EVO 300 2T SS 2018

MOTOCYKL BETA EVO 300 2T SS 2018
MOTOCYKL BETA EVO 300 2T SS 2018

MOTOCYKL BETA EVO 300 2T SS 2018

Wersję tej Evo można dedykować większości zawodników z pucharu, ale przede wszystkim turystom trialowym, amatorom trial, którzy nie chcą walczyć z mocą i momentem zawodniczej trialówki. 

Motocykl może służyc jako doskonała treningówka do Extreme i Super Enduro!

Wersja Evo SS jest wyjątkowo przyjazna, wybacza błędy i  precyzyjnie prowadzi przez świat trialu.

„…wybacza błędy, przyjazna” – Włoszka?

Można się zdziwić na jaki fajny pomysł wpadł producent!

Dodatkowo możemy zamontować siedzenie i dodatkowy bak!

CHASSIS
Frame Single wave aluminium beam
Wheel base 1305 mm
Max length 1990 mm
Max width 850 mm
Max height 1115 mm
Seat height 660 mm
Ground clearance 310 mm
Footrest height 348 mm
Fuel tank capacity 2,8 l.
Reserve 0,5 l.
Cooling system capacity 600 cc
Front suspension Hydraulic fork with ø38 mm shaft
Rear suspension Hydraulic monoshock
Shock absorber stroke 62 mm
Front wheel travel 165 mm
Rear wheel travel 180 mm
Front brake disc ø185 mm with 4 piston caliper
Rear brake disc ø160 mm with 2 piston caliper
Front rim 21 x 1,6 – 32 holes
Rear rim 18 x 2,15 – 32 holes
Front tyre 2,75 – 21
Rear tyre 4.00 R 18
ENGINE BETA
Type Single-cylinder, 2-stroke, liquid cooled, lamellar
induction in the crankcase
Bore 79,0 mm
Stroke 60,5 mm
Displacement 296,5cc
Compression ratio 9,96:1
Ignition Electronic Hidria 12V – 110W
Spark plug NGK GR7CI8
Lubrication mix with fuel 1,5 % (synthetic oil)
Feeding with carburettor
Carburettor Keihin PWK ø 28mm
Spark advance Variable
Clutch Wet multi-disc clutch with cush-drive rubber
Primary trasmission Z. 22/69
Transmission 6 speed
Secondary trasmission chain

MOTOCYKL BETA EVO 125 2T 2018

MOTOCYKL BETA EVO 125 2T 2018
MOTOCYKL BETA EVO 125 2T 2018

MOTOCYKL BETA EVO 125 2T 2018

Beta Evo 125, to doskonały produkt dla juniorów i wyrośniętych młodzików.

Dla młodszych amatorów trialu mamy własnie klasę 125 i te motocykle pozwalają na oficjalny start nastolatkom.

Dla dorosłych, spokojniejsza niż 250,300 wersja Evo wprowadzi w świat trialu, a także jest doskonałym pomocnikiem w nauce pokonywania najtrudniejszych przeszkód Enduro!

Popatrzcie teraz i sięgnijcie w przeszłość. na jakich motocyklach zaczynali najlepsi!

Nie pomyl sobie 125 Trial z 125 cross/enduro. To jest inny świat!

 

CHASSIS
Frame
Single wave aluminium beam
Wheel base
1305 mm
Max length
1990 mm
Max width
850 mm
Max height
1115 mm
Seat height
660 mm
Ground clearance
310 mm
Footrest height
348 mm
Fuel tank capacity
2,8 l.
Reserve
0,5 l.
Cooling system capacity
600 cc
Front suspension
Hydraulic fork with ø38 mm shaft
Rear suspension
Hydraulic monoshock
Shock absorber stroke
62 mm
Front wheel travel
165 mm
Rear wheel travel
180 mm
Front brake
disc ø185 mm with 4 piston caliper
Rear brake
disc ø160 mm with 2 piston caliper
Front rim
21 x 1,6 – 32 holes
Rear rim
18 x 2,15 – 32 holes
Front tyre
2,75 – 21
Rear tyre
4.00 R 18
ENGINE
BETA
Type
Single-cylinder, 2-stroke, liquid cooled, lamellar induction in the crankcase
Bore
54,0 mm
Stroke
54,5 mm
Displacement
124,8cc
Compression ratio
15,9:1
Ignition
Electronic Hidria 12V – 110W
Spark plug
NGK GR7CI8
Lubrication
mix with fuel 1,5 % (synthetic oil)
Feeding
with carburettor
Carburettor
Keihin PWK ø 28mm
Spark advance
Variable
Clutch
Wet multi-disc clutch with cush-drive rubber
Primary trasmission
Z. 20/71
Transmission
6 speed
Secondary trasmission
chain

KONTAKT

KONTAKT

Adres:

Sumomoto – Motocykle

ul. Nad Potokiem 15A

30-830 Kraków