SUMOMOTO - MOTOCYKLE ENDURO

BETA XTRAINER 300 2T MY 18

BETA XTRAINER 300 2T MY 18

BETA XTRAINER 300 2T MY 18

Doskonały motocykl dla amatorów i zawodowców!

Super maszyna do robienia wyników!

Wkrótce dodatkowe informacje o modela 2019!

Dostępność na zamówienie!

Dodatkowe informacje będą wraz z okresem zamówień nowych modeli.

Pierwsze zamówione  dziś Modele 2019, do odbioru grudzień 2018, styczeń 2019

Dane techniczne nowego modelu wkrótce!

Doskonały Motocykl Enduro poniżej 100kg!

osiągi najszybszych Enduro

Zawieszenia dostosowane do robienia wyników dla Każdego!

Sukces!

Beta RR 300 2T MY"18

Beta RR 300 2T MY 18
Beta RR 300 2T MY 18

Beta RR 300 2T MY”18

Wyczynowy Motocykl Enduro dla najbardziej wymagających zawodników i fanów motocykli których nie można ogarnąć byle – jazdą!

Co więcej, żeby nie powielać informacji?

No cóż! Jakiś powód jest, że Mistrzostwo Świata 2017 Enduro należy do niego!

Jak się nie boisz – spróbuj!

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

BETA RR 50 SPORT

BETA RR 50 SPORT
BETA RR 50 SPORT

BETA RR 50 SPORT

 

Piękny, doskonałej konstrukcji i nienagannym wyglądzie 50-tka „motorower” Enduro / cross

Oczywiście homologacja i osiągi na drogi publiczne, ale po odblokowaniu w Sumomoto…zaskakująca petarda!

Dojrzały wyczynowy Racing, któremu nie podskoczy żaden inny 50, a nawet niektóre 125!

Beta Enduro 50 RR Różne wersje i kolory!

To nie może być prawda, że tak 50-tka może!

Odwiedź naszą siedzibę!

Frame steel double cradle frame
Wheel base 1415 mm
Max length 2085 mm
Max width 815 mm
Max height 1225 mm
Seat height 935 mm
Ground clearance 350 mm
Footrest height 405 mm
Dry weight 85 kg
Fuel tank capacity 6,5 l.
Reserve 1 l.
Cooling system capacity 620 cc
Front suspension Hydraulic fork with ø40 mm shaft
Rear suspension Monoshock
Shock absorber stroke 124 mm
Front wheel travel 245 mm
Rear wheel travel 250 mm
Front brake disc ø260 mm
Rear brake disc ø220 mm
Front rim 21 x 1,6 – 36 holes
Rear rim 18 x 1,85 – 36 holes
Front tyre 80/90 – 21
Rear tyre 110/80 – 18
ENGINE
Type Single-cylinder, 2-stroke, liquid cooled, lamellar induction in the
crankcase
Bore 40,3 mm
Stroke 39 mm
Displacement 49,7cc
Compression ratio 12:1
Ignition Electronic Moric 12v – 100W
Spark plug NGK BR9 ES
Lubrication Mixing with mechanical pump, fuel 1,5% (with synthetic oil)
Feeding with carburettor
Carburettor Dell’Orto PHBN 16 HS
Clutch Wet multi-disc clutch
Primary trasmission Z. 20/71
Transmission 6 speed
Secondary Trasmission Z. 11/51
Consumption l/100 km 3,43
Pollution Co2 [g/km] 78
TECHNICAL DATA RR 50 ENDURO SPORT

BETA RR 125 2T 2018

MOTOCYKL BETA RR 125 2T 2018

MOTOCYKL BETA RR 125 2T 2018

Motocykl Beta 125 RR o nienagannym charakterze łobuza, który ma chęć zagarnąć całe podium zawodów tylko dla siebie

Lekkość i zwinność tej maszyny gwarantuje dobry wynik zawodów!  

CHASSIS
Frame Molybdenum steel with double cradle split above the
exhaust port
Wheelbase 1477 mm
Max length 2167 mm
Max width 807 mm
Max height 1270 mm
Seat height 930 mm
Ground clearance 325 mm
Footrest height 410 mm
Dry weight 94,5kg (front 46,3 kg; rear 48,2 kg)
Fuel tank capacity 8,5 l.
Reserve 1,5 l.
Cooling system capacity 1,3 l.
Front suspension Hydraulic USD fork with ø 48 mm shaft
Rear suspension Monoshock with progressive compound lever
Shock absorber stroke 135 mm
Front wheel travel 295 mm
Rear wheel travel 290 mm
Front brake Wave disc ø260 mm and double-piston floating caliper
Rear brake Wave disc ø240 mm and single-piston floating caliper
Front rim 21 x 1,6 – 36 fori
Rear rim 18 x 1,85 – 36 fori
Front tyre 90/90 – 21
Rear tyre 120/90 -18
ENGINE
Type Single cylinder, 2-stroke, liquid-cooled
Bore 54 mm
Stroke 54,5 mm
Displacement 124,8 cc
Compression ratio 15:1
Exhaust Valve BPV system
Starter kick starter
Ignition AC Kokusan – digital CDI
Spark plug NGK BR9ECMVX
Induction system induction reed
Lubrication mixing
Carburettor Keihin PWK 36
Clutch wet multi-disc with reverse opening
Primary drive Z.23/73
Transmission 6 gears
Final transmission chain
Engine oil SAE 10W/40
Consumption l/100 km 3,3
Pollution Co2 [g/km] 76,2

KONTAKT

KONTAKT

Adres:

Sumomoto – Motocykle

ul. Nad Potokiem 15A

30-830 Kraków